Radson slaat een nieuwe, sterke weg in om nog beter te kunnen inspelen op de behoeften van haar klanten. De wereld wordt geconfronteerd met nieuwe uitdagingen als gevolg van een veranderend klimaat, schaarse natuurlijke rijkdommen en een groeiende bevolking. Om aan deze eisen te voldoen is de strategie gebaseerd op duurzame en innovatieve oplossingen voor klimaatcomfort binnenshuis. Verwarmings- en koelsystemen zijn immers essentieel voor een beter leven. Radson creëert hierbij een passend nieuw visueel verhaal, met een opvallend nieuw merklogo dat haar expertise in verwarming en koeling weerspiegelt.
De belofte van Radson aan de markt is ‘Comfort delivered’ door een uniek en compleet totaalaanbod aan te bieden die de prestatie van verwarmings- en koelingssystemen optimaliseren. Radson biedt een onvergelijkbare reeks producten en oplossingen aan, gebaseerd op vier focusgebieden.
Meer duurzame verwarmings- en koelingsoplossingen zullen een sleutelrol spelen om een aantal van de uitdagingen waar de wereld voor staat aan te gaan. Uit de huidige prognoses blijkt bijvoorbeeld dat de wereldbevolking in de komende 30 jaar zal groeien tot bijna 10 miljard mensen waarbij bijna 70% van hen in steden zal wonen. Dat onderstreept precies hoe belangrijk duurzame oplossingen voor een optimaal binnenklimaatcomfort zijn. Radson vormt hierin de ideale partner om duurzame oplossingen voor klimaatcomfort binnenshuis te realiseren, zowel voor renovaties als voor nieuwe commerciële gebouwen of privéwoningen.
Alles overziend zal de strategie helpen om de energie-efficiëntie in grote en kleine gebouwen te verhogen en de klanten gemoedsrust te bieden. Als het gaat om verwarming en koeling, kunnen ze immers vertrouwen op Radson als hun vertrouwde partner in geïntegreerde, duurzame oplossingen voor klimaatcomfort binnenshuis.
Belangrijkste feiten: